Stageweek 13/14

23 Mei

De afgelopen weken ben ik bezig geweest met het ontwerp voor de website die nu echt een vorm begint aan te nemen. Het ontwerp is zo goed als af op het moment en heeft op het moment feedback nodig van Thijs. In de tussentijd ben ik bezig met het fine-tune van het ontwerp en zal ik een planning maken voor de komende laatste stage weken. Aangezien ik alleen de website ontwerp zal ik zien of ik nog meer dingen kan doen om te helpen met andere dingen op stage. Verder moet ik nog regelen hoe we het gaan aanpakken met het uitwerken van de website. Zodat die zo spoedig mogelijk online kan.

– Lars

Geef een reactie

