Stageweek 11/12

9 Mei

De laatste weken ben ik bezig geweest met het functioneel ontwerp en het grafsich ontwerp. Hiervoor hebben we een uitgebreide brainstorm sessie gehad. Met behulp van deze sessie heb ik het ontwerp gemaakt en deze is goedgekeurd door iedereen die hier iets mee te maken had. Vorige week heb ik nog een gesprek gehad met Thijs waar uit bleek welk ontwerp hij het beste vond. Hierbij heb ik nog een ander ontwerp van Thijs gekregen die ik nu aan het aanpassen ben. Dit ontwerp had veel weg van mijn origineel ontwerp en nu gaat het een combinatie van beide ontwerpen worden. De komende week staat in het teken van het aanpassen van het ontwerp en mijn eigen invulling geven wat heel erg goed gaat. Verder zullen we als groep ergens deze stageperiode nog een les Fireworks van Thijs krijgen waar ik erg naar uit kijk.

– Lars

Geef een reactie

