Stageweek 10

20 Apr

Afgelopen week heeft in het teken gestaan van grafisch ontwerp. Hier ben ik bezig mee geweest met enkele ontwerpen voor de nieuwe site. Hiervoor heb ik ook contact gehad met Thijs zodat ik wat feedback kon krijgen omtrent mijn ontwerpen (grafisch en functioneel). Hier heb ik de volgende dag feedback op gekregen en hij wou graag een wat lichtere site (fris).

De rest van de week heeft in het teken gestaan van het maken van een moodboard voor de nieuwe site. Hierin welke stijl ik in gedachte had en welke richting uit zou willen. Donderdag was Academy Noord in Gameship en had ik hierdoor een andere werkdag dan normaal. Hiervoor moest ik het licht regelen voor de presentaties. Daarnaast heb ik tot op zekere hoogte mee geholpen met de regie. En heb met Lieuwe de catering verzorgd voor de hele groep werknemers. Wat een fijne afsluiting was van de dag. Komende week staat (dinsdag) staat in de planning een vergadering met Thijs en Lieuwe voor de website.

– Lars

Geef een reactie

