Stageweek 07

28 Mrt

Deze week stond in het teken van de Friese bedrijven contactdagen. In eerste instantie wist ik hier niks van en kwam het als een verassing maandag. Hiervoor moesten we maandag de dome in elkaar zetten voor Friesland Marketing in het Fec. Hiervoor moest ik de dinsdag en woensdag op de beurs staan voor technische ondersteuning, indien er wat mis ging op de beurs met de Friesland Marketing stand. Indien er iets niet werkte op de stad konden ze contact met mij opnemen en zou ik het probleem oplossen. Dit is voor gekomen en heb ik hierdoor weinig gedaan die dag, behalve een beetje rondlopen op de beurs.

De donderdag moest de dome weer opnieuw in elkaar gezet worden. Ditmaal in Gameship en hierbij heb ik ook geholpen. Door deze activiteiten ben ik niet aan mijn week taken gekomen. De vrijdag ben ik bezig geweest met schetsen van de nieuwe Gameship site en hebben we een brainstorm sessie gehad. Hierdoor heb ik meer duidelijkheid gekregen en kon ik verder met de site.

De komende week staat daarom in het teken van het maken van een tussentijds stageverslag en een functioneel ontwerp.

– Lars

Geef een reactie

