Stageweek 05

15 Mrt

Deze week stond voornamelijk in het teken van het updaten van de huidige Gameship site. Aangezien de site in tijden geen nieuws gepost heeft moest dit aangepast worden. Hiervoor ben ik het CMS in gedoken om te kijken wat de mogelijkheden binnen de site zijn. Helaas waren de mogelijkheden erg beperkt doordat het een complete flash site is. Hierdoor kon ik niks embedded krijgen en geen video’s of iets dergelijks uploaden. Ik kon dus alleen maar tekst en afbeeldingen toevoegen.

Met deze opties heb ik de site aangepast en redelijk actueel gemaakt. Hierdoor staat er nu een stuk tekst over Academy Noord op de site en staat er een video van Epke zijn motion capture sessie. Het filmpje ziet er zo uit: (die heb ik deze week ook afgerond)

Verder ben ik deze week bezig geweest met de sociale netwerken voor Gameship. Zo heb ik een Youtube, Vimeo en Facebook account aangemaakt en heb deze geupdate. Daarnaast heb ik aangegeven op de huidige site dat al het actueel nieuws over Gameship op de sociale netwerken staat. Aangezien ik aan het werk ben met de nieuwe site, staat er ook een under construction logo op de huidige site.

Naast deze bezigheden ben ik ook nog bezig geweest met het uitwerken van welke content op de sites komen te staan. Dit heb ik weer verstuurd naar mijn collega’s om het verder de komende week uit te werken. Daarnaast wil ik graag zien hun visie op de nieuwe site voor Gameship.

– Lars

Geef een reactie

