Stageweek 01

21 Feb

Week 1 begon voor mij vrij vaag. Door een miscommunicatie  waren er wat dingen mis gegaan. Hierdoor moest ik een nieuw stage contract opstellen en bleek dat ik niet betaald kreeg voor mijn stage. Daarnaast had ik een andere werkplek dan verwacht. Daarom heb ik deze week in het theFactor.e gedeelte gewerkt op Gameship. Hierbij heb ik ook nog leren omgaan met een ondertiteling programma wat niet zo moeilijk was.

Kwa werk varieerde het wat. Helaas had ik nog geen stageopdracht waardoor ik geen vaste opdracht had om aan te werken. Hierdoor had ik momenten dat ik tijdelijk niks te doen had. Op deze momenten ben ik bezig geweest met tutorials van programma’s waar ik gebruik van wou maken in mijn stageperiode. Ik heb enkele Fireworks tutorials gevolgd en heb hierbij binnen no-time een simpele site gemaakt. (zonder te programmeren waar ik geen behoefte aan heb)

Op gebied van opdrachten heb ik een dvd hoesje aangepast en ben ik bezig geweest met een spraysheet voor de i-domeFryslân Marketing en Gameship. Waarbij ik zelf het i-dome logo moest ontwerpen. Hiervan heb een sample:

De rest van de week had ik ook andere kleine dingen te doen. Zoals helpen met opruimen van een presentatie en het eten van gebak want iemand was jarig.

– Lars

Geef een reactie

